vrijdag 16 november 2007

Resultaten 2003


Met dit beeld van een olijk duo won ik de eerste prijs van de jaarlijkse fotowedstrijd 'Aalst karnaval'. Na de publicatie en tentoonstelling van de foto werd ik gecontacteerd door één van de twee personen... blijkbaar had ik twee broers gefotografeerd en ze wilden graag een mooie afdruk als herinnering. Heb ik met plezier gedaan! Dankzij hun beiden won ik een digitaal fototoestel.
Het jaar ervoor had ik ook deelgenomen met een meer artistieke foto en won ik de 8ste prijs.
De twee foto's samen geven een mooi beeld van het karnaval van Aalst. Enerzijds een beeld van het feest en de sfeer zoals de meesten verwachten van karnaval (plezier maken, zot doen, een pint teveel...) , maar anderzijds een beeld van een minder bekend stukje karnaval van Aalst. Elk jaar zitten tussen de deelnemende groepen echte artistieke kunstwerken waarvan je hier maar een detail ziet. Doodjammer dat ze daarover in de jaarlijkse berichtgevingen op de televisie niet wat meer aandacht aan besteden.


Geen opmerkingen: